|
Oktatás
|
|
Tanulási lehetőségek
A küldetés egyik, talán legfontosabb eleme, hogy a Tarot visszakapott tudását minél több tanítvány megismerje.
Ezt az oktatás kialakított rendszere úgy támogatja, hogy a tanfolyamok a "train the trainers" (az oktatók oktatása) elven alapulva nemcsak azt
a célt szolgálják, hogy minden tanítvány támogatást kapjon önmaga jobb megismeréséhez és képes legyen tudatosan irányítani az életét, hanem még
tovább is adhatja a megszerzett ismereteket azzal, hogy maga is oktatóvá válik.
A tanfolyamok rendszere egymásra épülő, különböző mélységű ismereteket nyújtó blokkokból áll. |
|
Alapozó tanfolyamok
|
|
Alaptanfolyam 1. célkitűzése
Azoknak, akik még nem rendelkeznek egyáltalán Tarot ismeretekkel, betekintést nyújt a Szimbolikus Szellemi Piramis
rendszer alapkérdéseibe a Tarot 22 nagy arkánumán keresztül. Ennek alapján eldönthető,
hogy érdekli-e a tanítványt ez a megközelítés, van-e affinitása, kellő kitartása és elkötelezettsége a folytatáshoz.
Ha valaki már ismer legalább egy Tarot rendszert, annak alkalma nyílik a Szimbolikus Szellemi Piramis rendszer szemléletének,
egyedi megközelítési módjának megismerésére alapfokon. |
|
Alaptanfolyam 2. célkitűzése
Megegyezik az Alaptanfolyam 1 célkitűzésével, de a témakör a Tarot kis arkánuma.
|
|
Tanfolyamok a Tarot magas szintű elsajátításához
|
|
Tarot I. tanfolyam
A képzés célja a Szimbolikus Szellemi Piramis rendszer szemléletének, filozófiájának mély megértése.
A Tarot rendszerének elhelyezése a különböző ezoterikus irányzatok között oly módon, hogy rávilágítson a sokféle megközelítés egységére.
Az első év végére a tanítványok birtokában lesz a világegyetem dinamikus analógiás rendszerének lényege, összefüggései, az egységes látásmód
kialakulásához szükséges tudás, képes lesz megérteni Hermesz Triszmegisztosz alaptörvényét:
"ahogy lent, úgy fent, ahogy bent, úgy kint"
Részletesen foglalkozik a tanfolyam és nagy hangsúlyt helyez az alábbiak gyakorlására: |
|
|
a 22 nagy arkánum
kártyáinak megismerése, értelmezése, meditációk a lapok egyéni, személyes jelentésének megtalálása érdekében, |
|
|
alapkirakások, előző életek feltárása és megértése, |
|
|
betekintés az egyiptomi misztériumok, a Kabbala rejtelmeibe, |
|
|
a csakrák leképezése a Tarot nyelvére, értelmezésük az alapkirakáson keresztül, |
|
|
hatalmi drámák felismerése, milyen szinten kommunikál a kártya használója
(szülő, gyermek, felnőtt/ Eric Berne) a feltett kérdés kapcsán. |
|
Tarot II. tanfolyam
A képzés célja a kis arkánum kirakások jelentésének, a lapok mély
értelmezésének megismertetése a tanítványokkal. Ennek keretében részletesen kitér a tanfolyam és kellő lehetőséget nyújt a gyakorlásra is az alábbi
területeken: |
|
|
kapcsolódás más ezotérikus rendszerekhez a Tarot kirakáson keresztül
(asztrológia, numerológia, Ji King, Feng Shui) |
|
|
az idő értelmezése a kis arkánum felhasználásával |
|
|
az egészség és gyógyítás lehetőségeinek megismerése a Tarot kirakáson keresztül
(Bach virág, Schüssler só, energetikai oldó formulák alkalmazása) |
|
|
|
Mestertanári képzés
|
|
Ez a képzés a már megtanult anyagok stabilizálására, a megszerzett ismeretek magas szintű szintetizálására, az összefüggések
mélységeinek megértésére, mindemellett az új ismeretek folyamatos elsajátítására helyezi a hangsúlyt.
A tanfolyamot a Diploma megírása és értékelése zárja, melynek során a tanítvány számot ad a Tarot megértéséről és konstruktív alkalmazásáról,
valamint a gyakorlatban is bebizonyítja, hogy érti a Tarot kirakás üzenetét és próbatanítás során tanúságot tesz arról, hogy képes az ismereteit
továbbadni másoknak is. Sikeres vizsga után a tanítvány oklevelet kap és részesül a beavatásban. |
|
Mi várható el a mestertanártól?
|
|
|
egységes tematika alapján színvonalasan oktassa a Szimbolikus Szellemi Piramis
rendszerében rejlő tudást, |
|
|
folyamatosan képezze magát, bővítse tudását az új ismeretek havonta írásban megjelenő
anyagának (Tarot híd) egyéni feldolgozásával és/vagy a negyedévente megtartásra kerülő előadások meghallgatásával, |
|
|
tartsa be az etikai norma előírásait: |
|
|
- legyen elkötelezett a saját életének boldog megélése mellett, ismerje saját korlátait, határait, hogy példaként szolgáljon a tanítványai előtt,
- mindig a segítőkészség motiválja, nyújtson együttérző támogatást a tanítványainak,
- kövesse a titoktartás előírását,
- legyen képes mindig kivezető utat mutatni, megoldást javasolni a tanítványainak a feltárt helyzetek kapcsán.
|